Asiakaspalvelu - Miten voimme olla avuksi?

Asiakaspalvelu - Miten voimme olla avuksi?

Usein kysytyt kysymykset

Tilaaminen

Mistä tiedän, että olette vastaanottaneet tilaukseni?
Tilausvahvistus lähetetään sähköpostitse tilauksen yhteydessä antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Jos et ole saanut vahvistusta parin minuutin kuluessa, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, joko yllä olevan lomakkeen kautta tai sähköpostitse, asiakaspalvelu@cervera.fi. Ennen yhteydenottoa, pyydämme sinua tarkistamaan, että tilausvahvistus ei ole joutunut sähköpostisi roskaposti-kansioon.
Voinko muuttaa tilaustani tai peruuttaa sen?
Tilaus siirtyy heti kerättäväksi, pakattavaksi ja toimitettavaksi, kun olet maksanut/vahvistanut tilauksesi. Emme tämän takia yleensä pysty muokkaamaan tai perumaan tilauksia jälkikäteen.Jos haluat peruuttaa tilauksesi, suosittelemme, että otat välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme. Lähetä sähköposti osoitteeseen asiakaspalvelu@cervera.fi ja me tarkistamme, kuinka pitkälle tilauksesi on ehtinyt. Jos tilauksesi on jo ehtinyt mennä varastomme käsiteltäväksi, ei sitä valitettavasti ole mahdollista enää muokata tai peruuttaa. Silloin sinun tulee tehdä palautus meille.
Voinko lisätä tai muuttaa tilauksessani olevia tuotteita?
Valitettavasti meillä ei ole mahdollisuutta vaihtaa tai lisätä tuotteita jo tehtyihin tilauksiin. Jos unohdit tilata tiettyjä tuotteita, voit lisätä tuotteet tekemällä uuden tilauksen.
Miten teen tilauksen?
  • Valitse haluamasi tuotteet napsauttamalla “Lisää ostoskoriin” -painiketta.
  • Kun olet tyytyväinen tekemiisi tuotevalintoihin, napsauta “Kassalle” -painiketta. Tämän löydät sivun oikeasta yläreunasta.
  • Ostoskorissa voit lisätä mahdollisen alennuskoodin tai lahjakortin. Nämä täytetään ostoskorin alla olevaan kenttään "Lahjakortti tai alennuskoodi".
  • Täytä tilauksen suorittamiseen tarvittavat kentät, kuten sähköpostiosoite, postinumero, nimi jne.
  • Valitse toimitustapa
  • Valitse maksutapa
  • Tarkista, että kaikki antamasi tiedot ovat oikein ennen kuin vahvistat tilauksen. Tarkista myös, että haluamasi etu on aktivoitunut ja vähennetty ostoskorin loppusummasta ennen tilauksen vahvistamista.
  • Suorita ostoksesi napsauttamalla "Maksa tilaus" -painiketta.
  • Kun olet vahvistanut tilauksen, saat tilausvahvistuksen sähköpostitse. Mikäli et saa tilausvahvistusta muutaman minuutin kuluessa, tarkista roskapostisi.
  • Kun tilauksesi on pakattu, lähetämme kuitin tilauksestasi sähköpostitse. Jos olet tehnyt tilauksen laskua vastaan, saat myös laskun Klarnalta sähköpostitse, kun tilaus lähetetään meiltä.
Voinko valita, että tilaukseni lähetetään toiseen osoitteeseen?
Kyllä voit. Kun olet täyttänyt omat tiedot kassalla, saat mahdollisuuden muuttaa osoitetta poistamalla valinnan "Sama osoite kuin yllä". Tällöin näkyy ruudukko "Lisää toimitusosoite", johon voit täyttää vastaanottajan tiedot.

Maksaminen

Miten Klarnan lasku toimii?
Lasku lähetetään Klarnalta sähköpostitse, kun tilauksesi on lähetetty varastoltamme. Klarna lähettää laskun ​tilauksen yhteydessä antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Klarna Checkout tarjoaa seuraavat laskuvaihtoehdot:
  • Klarna Lasku, jolla on 30 päivän maksuaika. Laskusta ei kerry ylimääräisiä kuluja.
  • "Osta nyt ja maksa myöhemmin” -kampanja, jolla voit lykätä maksun 1-3 kuukaudella ilman lainakorkoa. Kampanjalaskuun lisätään laskutuskulu, jonka näet kassassa.
Jos sinulla on kysyttävää laskustasi, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun, 09-425 99 771 tai asiakaspalvelu@klarna.fi
Miksi en voi valikoida maksutavaksi Klarnan laskua?
Jos haluamaasi maksutapaa ei näy kassalla, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun, niin he auttavat sinua: 09-425 99 771 tai asiakaspalvelu@klarna.fi

Toimitus

Kuinka pitkä toimitusaika on?
Paketin kuljetuksesta vastaavat Posti ja Budbee. Toimitusaika on tavallisesti 2-4 arkipäivää.
Miten voin seurata tilaustani?
Kun tilaus on lähetetty varastoltamme, saat sähköpostiisi toimitusvahvistuksen.
Postin kuljetuksen valinnut saa seurantakoodin ja linkin lähetyksen seurantaan. Huomioithan, että seurantatietojen päivittyminen voi kestää noin 12 tuntia.
Budbee-kotiinkuljetuspalvelussa, lataa puhelimeesi Budbee-sovellus. Budbee lähettää sinulle tekstiviestin tai sovellusilmoituksen. Näin voit seurata paketin saapumista.
Kuinka noudan tilaukseni tai saan sen kotiini?
Posti toimittaa paketin kassalla valitsemaasi noutopisteeseen. Saat saapumisilmoituksen tekstiviestitse tai sähköpostitse, kun paketti on noudatettavissa. Saapumisilmoituksesta löydät paketin seurantakoodin, jonka avulla noudat paketin noutopisteeltä. Ota mukaan voimassa oleva henkilöllisyystodistus.
Budbee-kotiinkuljetuspalvelun valinneelle, kuljetus tapahtuu iltaisin kl 17-22 välillä. Budbee Boxi-kuljetus tai paketin noutaminen noutopisteestä ei ole mahdollista. Lataa Budbee-sovellus ja saat kotiinkuljetuksesta tekstiviestin tai sovellusilmoituksen. Jos et ole paikalla, voidaan pakettisi jättää ovellesi (siinä tapauksessa, että paketin luovuttaminen ei edellytä henkilöllisyyden varmentamista tai kuittaamista) tai voit muuttaa toimituksen ajankohtaa. Muista, että sinä olet vastuussa ovelle jätetystä paketista.
Voiko joku muu noutaa tai vastaanottaa paketin puolestani?
Postin lähetys noudetaan noutopisteeltä ja voit valtakirjalla valtuuttaa toisen henkilön noutamaan paketin.
Budbee-kotiinkuljetuksessa sinun pitää vaihtaa tilauksen puhelinnumero paketin vastaanottajan puhelinnumeroon. Sitä et voi kuitenkaan vaihtaa itse vaan ota yhteyttä asiakaspalveluumme, asiakaspalvelu@cervera.fi
Kuinka kauan pakettia säilytetään?
Posti säilyttää pakettia 7 päivän ajan. Mikäli pakettia ei noudeta, paketti palautuu meille. Noutamatta jääneistä lähetyksistä peritään 25 euron palautusmaksu.
Budbee-kotiinkuljetuksessa voidaan pakettisi jättää ovellesi (siinä tapauksessa, että paketin luovuttaminen ei edellytä henkilöllisyyden varmentamista tai kuittaamista) tai voit muuttaa toimituksen ajankohtaa. Muista, että sinä olet vastuussa ovelle jätetystä paketista.
En ole vastaanottanut tilaustani. Missä pakettini on?
Jos paketti ei ole seurannan mukaan liikkunut pariin päivään, tai toimitusaika on ollut odotettua pidempi, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä meidän asiakaspalveluumme, asiakaspalvelu@cervera.fi, niin autamme sinua.

Lahjapaketointi

Kuinka saan valittua lahjapaketoinnin?
  • Lisää haluamasi tuotteet ostoskoriin ja jatka kassalle.
  • Lisää lahjapaketointi napsauttamalla tuoterivillä olevaa lahjapaketti-symbolia. Lahjapaketointi sisältyy nyt kaikkiin ostoskorissa oleviin tuotteisiin ja jokaisen tuotteen vieressä näkyy pieni vaaleanpunainen paketti.
  • Jos et halua lahjapaketointia kaikille tuotteille, napsauta tuotteen vieressä olevaa vaaleanpunaista pakettia, niin aktivoit kyseisen tuotteen lahjapaketoinnin.
  • Kun olet maksanut tilauksen, ja tilausvahvistus näkyy verkkosivulla, saat mahdollisuuden valikoida lahjapaperin ja lisätä henkilökohtaisen viestin. Napsauta vain "Valitse lahjapaperi ja kortti”, niin näet kaikki vaihtoehdot.
Huomioi, että tämä palvelu on voimassa 2 tuntia tilauksen maksuhetkestä. Jos et tee valintaa itse, me Cerveralla valikoimme lahjapaperin puolestasi. Tätä ei ole mahdollista muuttaa jälkikäteen.
Mitä tapahtuu, jos en itse valitse lahjapaperia kahden tunnin sisällä?
Jos et itse valitse tuotteelle lahjapaperia, käärimme tuotteen meidän standardi lahjapaperiimme. Tätä ei ole mahdollista muuttaa jälkikäteen.
Saanko itse valita lahjapaperin, kun teen tilauksen?
Kyllä. Me tarjoamme useita erivärisiä lahjapapereita. Valitset lahjapaperin ostoksen jälkeen. Tällöin voit myös kirjoittaa henkilökohtaisen viestin paketin mukana toimitettavaan korttiin.
Kuinka paljon lahjapaketointi maksaa?
Lahjapaketointi maksaa 3 euroa.
Saanko rahani takaisin lahjapaketoinnista, jos palautan tilaukseni?
Me emme palauta summaa tilaamastasi lahjapaketoinnista.
Onko mahdollista saada lahjapaketointi tuotteelle, jonka saa kaupan päälle?
Valitettavasti tämä ei ole tällä hetkellä mahdollista.
Voinko lähettää lahjan suoraan lahjansaajalle?
Kyllä voit. Jos haluat lähettää paketin suoraan lahjansaajalle, voit kassalla valita toimituksen eri osoitteeseen. Toiseen toimitusosoitteeseen lähetettävään pakettiin ei liitetä lähetyslistaa.

Alennuskoodit ja tarjoukset

Näet alennuksen ostoskorissa. Tarkista, että haluamasi etu on aktivoitunut ja vähennetty ostoskorin loppusummasta ennen tilauksen vahvistamista.
Voinko yhdistää alennuskoodin muihin tarjouksiin?
Alennuskoodia ei voi yhdistää muihin tarjouksiin tai etuihin. Alennuskoodin ja erikoistarjouksien ehdot löydät meiltä lähetetystä uutiskirjeestä ja kotisivultamme.
Miksi alennusta ei näy tilausvahvistuksessa?
Tilausvahvistuksessa ilmoitetaan aina tuotteen alkuperäinen hinta. Voit tarkistaa, että alennus on lisätty tilaukseesi Klarnan lähettämästä viestistä tai Klarna-sovelluksesta. Sieltä näet summan, joka sinulta veloitetaan.

Palautus ja reklamaatio

Kuinka pitkä palautusaika tuotteilla on?
Meillä on aina 100 päivän palautusoikeus, ellei muuta mainita kuitissa. Palautusoikeus koskee myös alennustuotteita. Lue lisää meidän palautusoikeudesta/ostoehdoista täältä: https://app.cervera.fi/ostoehdot
Kuinka teen palautuksen?
Palautusmaksu on 6 euroa. Jos haluat palauttaa tuotteen, seuraa alla olevia ohjeita:
  • Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, asiakaspalvelu@cervera.fi, ja liitä viestiin tilausnumerosi.
  • Lähetämme sinulle palautustarran ja palautuslomakkeen. Palautustarra kiinnitetään paketin päälle ja palautuslomake lähetetään tuotteiden mukana paketissa.
  • Kun olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet palautuksesi, saat maksunpalautuksen samalla maksutavalla kuin käytit tilauksesi yhteydessä. Lähetämme sinulle vahvistuksen sähköpostitse, kun palautuksesi on käsitelty.
  • Riippumatta siitä, palautatko osan tilauksesta tai koko tilauksen, voit aina asettaa Klarnan laskun taukotilaan. Tämän teet helposti joko Klarnan sovelluksessa tai ottamalla yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun: 09-425 99 771 tai asiakaspalvelu@klarna.fi
Huomioi, että et pysty palauttamaan pakettia meille ilman palautaustarraa ja palautuslomaketta. Cerveran palautustarra tulee kiinnittää paketin päälle, jotta paketti palautuu oikeaan osoitteeseen.
Koska saan rahanpalautuksen?
Saat maksunpalautuksen samalla maksutavalla, jota käytit tilauksesi yhteydessä. Jos tilauksesi on laskua vastaan, ja laskua ei vielä ole maksettu, poistamme laskun heti kun olemme käsitelleet palautuksen. Jos sinulla on kysymyksiä maksusta, ota aina yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun, niin he auttavat sinua: 09-425 99 771 tai asiakaspalvelu@klarna.fi
Miten toimin laskun kanssa, kun teen palautuksen?
Jos olet valinnut maksutavaksi laskun ja haluat palauttaa koko tilauksen, voit jättää koko laskun maksamatta. Poistamme laskun heti, kun olemme vastaanottaneet palautuksen. Saat Klarnalta vahvistuksen sähköpostitse, kun lasku on poistettu.
Jos olet valinnut maksutavaksi laskun ja haluat palauttaa osan tuotteista, saat päivitetyn laskun Klarnalta, kun olemme vastaanottaneet palautuksesi.
Mikäli olet jo maksanut laskun, kun teet palautuksen, saat Klarnalta maksunpalautuksen, kun olemme käsitelleet ja hyväksyneet palautuksesi.

Riippumatta siitä, palautatko osan tilauksen tuotteista tai koko tilauksen, voit aina asettaa Klarnan laskun taukotilaan. Tämän teet helposti joko Klarnan sovelluksessa tai ottamalla yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun: 09-425 99 771 tai asiakaspalvelu@klarna.fi
Saanko rahani takaisin lahjapaketoinnista, jos palautan tilaukseni?
Me emme palauta summaa tilaamastasi lahjapaketoinnista.
Kuinka teen vaihdon?
Meillä ei valitettavasti ole vaihtomahdollisuutta. Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen, pyydämme sinua palauttamaan tuotteen meille ja tekemään uuden tilauksen verkkokaupassamme. Palautus maksaa 6 euroa.
Kuinka teen reklamaation?
Sinun tulee aina tehdä reklamaatio kahden kuukauden kuluessa virheen havaitsemisesta. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, joko yllä olevan yhteydenottolomakkeen kautta tai sähköpostitse, asiakaspalvelu@cervera.fi. Jotta reklamaation käsittely sujuisi mahdollisimman nopeasti, pyydämme sinua liittämään viestiin tilausnumerosi, yhteystietosi ja kuva vaurioituneesta tuotteesta.

Ota yhteyttä meihin

Valitse asiatyyppi
Vedä ja pudota tiedosto tähän tai klikkaa ja valikoi tiedosto
Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja siihen sovelletaan Googlen tietosuojakäytäntöä ja käyttöehtoja.
Asiakaspalvelu
Maanantai 12:00-18:00
Tiistai 10:00-18:00
Keskiviikko 10:00-18:00
Torstai 10:00-18:00
Perjantai 10:00-18:00
PR - ja yhteistyö
Goran Perkovic
goran.perkovic@cervera.se
Maksukysymykset (Klarna)
Puhelin: 09-425 99 771